Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Easter 2015



λαμπάδες και στεφανάκια



φέτος τι θέμα , τι θέμα? καλά που με βοήθησε η κουμπάρα μου που μου έδειξε μια λαμπάδα σε μια βιτρίνα με φόρεμα .


ήταν υπέροχο αλλά πως να το κάνουμε. Αγόρασα ύφασμα , λίγη δαντελίτσα για το στρίφωμα και κορδέλα για ζώνη και μετά από 2-3 μέρες κάτι καταφέραμε 
















και από ένα στεφανάκι χειροποίητο για τα κορίτσια


Τις περσινές λαμπάδες των κοριτσιών που βάφτισα τις έκανα  με decoupage. Και αυτές και τα ξύλινα κουτάκια τους.







 
 έβαψα τα κουτιά άσπρα 

κόλλησα  τα πουλάκια που ήταν από ριζόχαρτο με κόλλα decoupage
και τα κουτιά μπεζ να ταιριάζει με το σχέδιο












 και οι λαμπάδες έπρεπε να ήταν στο ίδιο ύφος βέβαια







και αυγουλάκια με decoupage


λαγουδάκια για το decor





πρoπέρσινες (απλές)








αυγά με decoupage

















και πήρα και εγω φέτος από την κουμπαρούλα μου ένα εκπληκτικό δώρο .Εναν υπέροχο καθρέφτη τέλεια συνδυασμένο στο σπίτι μου. το ερωτεύτηκα αμέσως





λεπτομέρεια του καθρέφτη.

υπέροχος!!!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου