Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

party teenage mutant ninja turtles

Και ηρθε η ωρα του παρτυ μας!!!! Φετος γινομαστε 8 φετος και γι αυτο το παρτυ πηραμε σαφεις και ρητες εντολες για θεμα χελωνονιντζακια. Και αρχιζει η ερευνα της μαμας για το τι θα κανει φετος. Και δουλευει παλι φουλ το ιντερνετ και ο φιλος μου ο google.
Και φυσικα το αδερφακι μου που κανει τις ιδεες μου αυτοκολλητα που δινουν  ζωη στα παρτυ μας.











τα αυτοκόλλητα της αδερφής μου μπαίνουν στη θέση τους

όλα τα χελωνονιτζάκια μαζί σε πρώτο πλάνο

ο αγαπημένος μας ΡΑΦ





κάποια δωράκια για τα σακουλάκια που παίρνουν μαζί τους τα παιδιά
μπαλόνια με μάσκες στα χρώματά τους από γκοφρέ χαρτί και ματάκια από το jumbo

τους έφτιαξα και μάσκες από πανί τσόχα

δύο κουβαδάκια από το jumbo στο ίδιο χρώμα για τα pop corn και τα πατατάκια

τα σακουλάκια με τα δωράκια με αυτοκόλλητα χελωνονιτζάκια
ο μπουφές μας φέτος




και φυσικά η τούρτα τρισδιάστατη φέτοςμε τον Ραφ
χρόνια πολλά μωρό μου
το δώρο των νονών μας . Τέλειο. και όλα τα δωράκια που πήραμε ήταν φανταστικά

.
τα καημένα ,καθάριζαν στο τέλος το χαμό που έφταξαν!!!!!

και του χρόνου !!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου