Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Art Journal No 2



Art Journal No 2









Aπό τις αγαπημένες μου σελίδες..


Με χαρτιά από άλμπουμ της stamperia με θέμα music
Υπέροχα χαρτιά..


Άρχισα να παίζω με νερομπογιές.
Τόσα χρόνια στο συρτάρι μου , τώρα ανακάλυψα πόσο ωραία
πράγματα μπορείς να κάνεις με αυτές..


Αυτή η σελίδα έχει Ριζόχαρτο σε συνδυασμό με ζωγραφική 


Αυτή είναι η αγαπημένη μου!!!


Stamperia music






και λίγο scrapbooking 







Stamperia και νερομπογιές στο backround.


Βλέπω τόσο όμορφα mixed media κορίτσια ζωγραφισμένα και βαμμένα στο χέρι
Έκανα και εγώ τις πρώτες προσπάθειές μου.
Αλλά θέλει ακόμη πολύ δουλειά και πολύ εξάσκηση.
έχουμε δρόμο ...




Λίγο τρομαγμένη φαίνεται...ίσως..





Εντάξει αυτό το κορίτσι βγήκε παραμορφωμένο χαχαχαχα
Θα μπορούσα να μην το κάνω ανάρτηση αλλά οκ
έχει πλάκα και να κάνεις λάθη


Καλύτερη νομίζω ..

1 σχόλιο: